Pleier du dine negler riktig? Få tips her.

Tar du ekstra godt vare på dine hender og negler? Eller vet du ikke hvordan du skal gjøre det?

Det min negldesigner, Ann-Kristin anbefaler er håndkrem og negleolje.Selv holder jeg på mye i vann i og med at jeg er frisør, så de er litt utsatt. Jeg har ikke vært så flink til å bruke håndkrem generelt, men det er absolutt noe jeg vil bli flinkere til. Man kan ikke være like flink med alt, men man kan prøve seg fram med å sette seg noen mål. Som jeg har nevnt tidligere, så kan jeg gå med shellac i 3 uker og de ser så og si som ny ut. Det er klart det fort kan bli en ripe eller noen hakk etter tre uker, men det er utrolig høy kvalitet på merkene hun bruker og ikke minst det tekniske som hun gjør. Skikkelig håndarbeid gjør at kunder blir fornøyde og de ønsker å komme tilbake.

 

Trykk på linken her for å se den fantastiske jobben hun gjorde med mine negler sist gang jeg var hos henne.

 

Dette er et sponset innlegg

 

 

Hun har også disse produktene. Det er bodybutter og dusjsåpe ifra samme merke.

 

Om ikke så alt for lenge finner dere Nail Beat flytter lokale 22.juni til Nedre Møllenberg. Men, hun er å finne i Ilsvika fram til da. Selv elsker jeg shellac og farger, men man kan jo gjøre det mer enkelt med fransk om man ønsker det også. Smak og behag.

 

Ha en fin dag.

 

#Nailbeat #Negler #Negl #Negledesigner #Negldesigner #Mote #Shellac #Mote #Trend #Spa #Spadesigne #Blogg #Blogger #Hverdag #Glam #Sponset #Reklame #Sponsor

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg