Kardio og strawberry smoothie. Å en rabattkode til dere.

I går avtalte jeg en kardio økt med mitt kjære søskenbarn og vi tok oss en gåtur i et godt tempo i området der jeg bor. Selv har jeg ikke gått så mye rundt her, men det ga virkelig mersmak. Bare se hvor fint det er.

Turen ble på omtrent tre kvarter. Vi kom oss ikke ut før klokken var nærmere halv ni i kveld, så det var litt i det seneste laget, men det gikk jo helt fint. Kjenner øynene mine holder på å dette ned, så det blir ikke lenge til jeg skal legge meg for å sove kjenner jeg.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

 

Da jeg kom hjem avsluttet jeg med en av disse. 


Strawberry smootihie. 

Den var kjempe god. Dere skal få en rabattkode til meg. Dere kan se på linken her hva dere får rabatt på.

 

Rabatt kode er BK05 , (kun Dietimeal ) og det er på hele  30% rabatt:

 

Håper dere får en god natt søvn.

 

 

#Rabatt #Sponset #Reklame #Sponsor #Strawberry #Jordbær #Protein #Smoothie #Dietmeal #Diet #Shake #Blogg #Blogger #Kardio #Cardio #Karitraa #Cashall #Treningsblogg

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg