Dette gleder jeg meg til.

Nå har dagen jeg har gledet meg lenge til kommet. Jeg skal reise hjem.

 

I helgen er det en årlig fest som jeg bruker å dra på. En så kalt skalldyrsaften. Det er tradisjon der jeg kommer ifra og jeg gleder meg til å hilse på folk som jeg ser kun i denne anledningen, og de som jeg ser type 2 ganger å året. Ellers skal jeg slappe av og ikke gjøre noe som helst. Kanskje gå meg en tur dersom været holder seg stabilt. Det er snakk om  langt ute i havet så der kan det komme noen overraskelser.

 

Nå har jeg vasket kopper, ryddet leiligheten og pakket siste rest. Så da er det snart på tide å gå ut døren. Jeg skal gå til jobb i dag ettersom jeg skal reise. Så da får sykkelen stå igjen her hjemme. Jeg liker virkelig det å gå til jobb. Det tar 30 minutter å gå og på den tiden får man sortert tankene og jeg får også muligheten til å slå på tråden til pappa som jeg også bruker å gjøre. En god start på dagen, kaller jeg det.

 

 

Ønsker dere en flott fredag. Og ikke glem at dere kan komme med spørsmål eller tips til blogginnlegg. Det synes jeg bare er gøy.

 

 

 

#Blogg #Helg #Fredag #Reise #Weekend #Trondheim #Inspirasjon #Glede #Familie #Kardio #Trening

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg