My freckles.

Nå har jeg vært veldig flink til å klage den siste tiden over at solen aldri har kommet fram. Eller, den har jo vært innom, men den har hatt det travelt med å forlatt oss som er her i Trøndelag. Men, nå når den endelig er her, kommer jo disse fregnene fram da. Å nei, jeg er ikke så ekstremt glad for at de kommer til syne. Det er jo søtt og fint på andre, men ikke meg selv. Jeg må liksom vise legitimasjon for å kjøpe meg nesespray og paracet. Jeg ser ikke akkurat eldre ut med disse fregnene. 

Når det gjelder episoden om den gangen jeg måtte vise legitimasjon, kan dere lese på linken her.

DERE ANER IKKE HVOR FLAUT DET VAR!!

 


 

 

Nå skal jeg straks hive meg på sykkelen å steke meg i sola i parken med min gode venninne, Ingrid. Jeg lå faktisk over til henne i natt. Det var veldig gøy. 

Just like old days.

 

Ha en fin dag da folken. Kos dere. Å husk solkrem

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg