To SUPRE styrkeøvelser for rumpa fra meg til dere.

Jeg hadde lyst til å prioritere min bedre bakdel på trening i dag, nemlig rumpa.  Den har i grunn blitt trent lite sett bort ifra sykling til og fra jobb. Formen er heldigvis tilbake så jeg gledet meg skikkelig til å trene i dag.

 

De to øvelsene jeg skal anbefale dere er følgende:

Knebøy

Utfall

 

Jeg glemmer litt av å bruke smithmaskin, men den ble brukt i dag. Den er genial til knebøy av den grunn at jeg tør å ha på litt mer vekt, samtidig som jeg kan fokusere på teknikk. Jeg husker det var slik jeg begynte å lære meg knebøy. Men, hovedsaklig så er utfall veldig kjekt å kjøre i smithmaskin. Da står jeg på en stepkasse og setter den ene foten langt bak.

Knebøy er i grunn grei å kjøre med vanlig stang, men for å få variasjon synes jeg personlig at det er greit. Men, det finnes ingen fasit, naturligvis.

Har dere testet utfall i smithmaskin? Hva synes dere?

 

 

#Knebøy #Squats #Squat #Smithmaskin #utfall #Trening #Helge #tips #Trondheim #Inspirasjon #2xu #2xutights #Blogg #Blogger #treningsblogg

 

 

-Randi Annette-

5 kommentarer
    1. Jeg har aldri prøvd smithmaskin, synes den ser skummel ut.. haha. Men elsker knebøy! Pleier å bruke en vekt som jeg holder mot brystet mens jeg tar de. Fungerer bra for meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg