HOT!

Det er ikke helt feil. Det er faktisk helt passende.

Litt kjipt er det selvfølgelig å skal jobbe inne i det fine været som er meldt i dag, men det er absolutt helt greit å få en liten smakebit på sola før jobb. Det gir så mye å få noen solstråler på seg. Å temperaturen er det jo ingenting å si på.

Jeg liker det HOT.

 

Nå er det bare knapt en uke til jeg går ut i ferie og jeg håper at jeg er heldig med været når jeg faktisk har muligheten til å nyte været utendørs. 

Er det ikke deilig dere?

 

Nyt lange late dager. Det kan fort snu.

 

#Sommer #Sol #Trondheim #Pose #Foto #Ferie #Blogg #Blogger #Hverdag #Glede #helse 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg