Iiiik! Endelig gjorde jeg det!

Jeg er i hundre og jeg kan nesten ikke vente. Det er på høy tid at jeg får gjort noe med det. Nemlig fotpleie.

Jeg skulle vært hos min fotpleier for lenge siden, men det har ikke blitt prioritert. Da jeg bestilte for tre uker siden, måtte jeg avbestille grunnet sykdom. Men, i morgen skal jeg få gjort det, en gang for alle.

 

Jeg står og går mye så det er virkelig nødvendig. Kjenner jeg er øm og sliten i føttene så det skal bli godt å gi de litt omsorg.

 

Neglene på fingrene er jeg flink til å stelle, håret mitt og generelt kroppen er jeg snill med og prioriterer.

Ansiktspleie, fotpleie og den salgs, ALDRI.

 

Vi lever i en stressende hverdag, men det er viktig å få gjort slike ting også.

 

 

Har du tatt fotpleie for sommeren?

 

#Fotpleie #Sommer #Sol #Pleie #Egenpleie #Hår #Mote #Blogg #Blogger

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg