Dette må du gjøre oftere.

Når jeg spør venner om de gjør noe ekstra for seg selv noen ganger så er svaret tja, nei. Jeg selv er skikkelig dårlig med å unne meg egenpleie, men når det kommer til det å unne meg en bedre middag ute med venner og den slags, er jeg ganske flink. Jeg vet ikke hvor vanlig det er å spise ute flere ganger i løpet av måneden, men jeg tror det fort kan bli 5-8 ganger. Det er selvsagt i perioder at man er mer sosial enn andre. Jeg for min del begynner å studere igjen til høsten, så jeg må bare nyte den friheten jeg har.

Les om da jeg tok egenpleie her i Mai, men da noe annet enn fotpleie.

Trykk på linken her, og her.

 

 

Det var egentlig ganske komisk. Jeg hadde time på Lade, og jeg jobber i sentrum. Jeg ble forsinket på jobb, noe jeg også beregnet, men at jeg skulle ha ti minutter på meg til å sykle for å rekke timen, det hadde jeg ikke beregnet. Jeg visste ikke 100% sikkert hvor det var, men jeg hadde en anelse om hvilken gate jeg skulle i.

En skulle tro jeg var med i et sykkelløp, for jeg tråkket på pedalene som om det var snakk om en konkurranse. Å ikke nok med det, det begynte å regne og blåse skikkelig på vei hjem. Jeg hadde en liten tynn sommerjakke og shorts på meg. Tror dere jeg var bra svett og våt når jeg kom hjem eller?! Jeg så ikke ut. En kunne se på en mil avstand at jeg hadde syklet i regn, for ikke å snakke om motvind. Håret var som en manke på en løve. 
Skikkelig sexy.

 

Uansett, det ble en utrolig god dag med tanke på trening og egenpleie. Nå skal jeg straks sykle til jobb før det blir å nyte resten av lørdagen og ikke minst helgen. 

 

Måtte dere få en fantastisk flott dag.

 

#Trening #Fit #Fitness #Egenpleie #Fotpleie #Føtter #Sykling #Sykkel #Kardio #Helse #Blogg #Blogger #Insirasjon #Mote

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Hei Randi. Jeg tror nok de fleste av oss ikke er så flinke til å skjemme oss selv bort. Jeg gjør det i helga da. Er nemlig i London på shoppingtur. Hadde blitt kjempeglad for en kommentar tilbake 🙂

    2. Maren: Shoppingtur i London ja. Det er ikke feil. Har vært der 9 ganger selv. Bare igjennom jobb, men har også hatt fri og muligheten til å shoppe.
      Kos deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg