Sugar baby.

Litt rød, fregnete og sliten etter dagen, men er utrolig glad over å ha fått oppleve en så fantastisk dag som dette. Har spist mye god mat og mye kosemat. Jeg spiste en svært enkel frokost og dro etter hvert å kjøpte softis med lakrisstrø, noe jeg synes var helt fantastisk. Selv om jeg er svært glad i sjokolade, så måtte jeg bare prøve noe nytt.

Deretter ble det grillet laks med grønnsaker.

 

 

Å litt senere ble det pølse med brød og marshmallows. Oh, yes. Sugar baby. Mye sukker, og da snakker vi mye sukker, men det var godt i små mengder. Helt til min samboer fant ut at det var utrolig gøy å sikte på munnen min og kaste marshmallows. Det ble visstnok litt underholdning for de som var rundt oss også. Ble en smule kvalm, for å si det sånn.

 

 

Har vært ute i sola helt siden klokken var 9 i dag. Har ikke hatt de store pausene ifra sola, men jeg måtte bare nyte det. Å det å være med mye venner i disse dager, grille, spille kort og nyte livet er bare helt fantastisk.

 

 

#Grilling #Venner #Familie #helse #sol #Trondheim #Blogg #Blogger #Grillpølse #pølse #Laks #Wok Middag

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg