Dette får meg til å smile.

Jeg har lyst til å fortelle dere hva som får meg til å smile. Det er jo i grunnen veldig mye, men det er noe og noen som skiller seg ut.

Denne sjarmisen for eksempel. Mitt kjæreste fadderbarn, Mikael. Han er alltid så rolig og snill å ha med å gjøre. Det er nesten en uke siden sist, og jeg savner han veldig.

 

Min store lidenskap og interesse. Helsen min. Trening og da spesielt kampsport og styrketrening. Det er absolutt noe som gir meg mye glede og ikke minst en følelse av å mestre noe.

 

Is.

Jeg ELSKER is. Det er jeg skikkelig svak for. Hadde softis og is generelt vært sunt, hadde jeg med glede levd på is. Men, det er ikke tilfelle at de typene jeg elsker er sunne, så da får jeg unne meg å spise is litt mindre enn hver dag. Is spiser jeg mye.

 

Is, god mat, venner, min kjæreste, familie og sol, det er en kombinasjon som jeg liker. Hverdagene er så travle, så når det først blir en mulighet for å være med venner og gjøre noe hyggelig, er jeg virkelig glad. Jeg sitter igjen med den følelsen at Juni måned var skikkelig dårlig med tanke på været, men med tanke på hvor sosial jeg var, hvor mye gøy jeg var med på, så betyr været utrolig lite.

 

Hva er det som får deg til å smile?

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg