Når du har den følelsen.

Når du tenker på det, men du skjønner det ikke helt. Det går ikke helt opp for deg at det faktisk er sant. 

Den følelsen.

 

Jeg ser tilbake på helgen da jeg var hjemme hos pappa. Jeg lå å solte meg og nøt lange late dager. Jeg var lenge lei meg over å ikke ha noe særlig plan over ferien min, helt til jeg endelig fikk en mulighet da jeg fant en sydenreise til en OK pris for to, og nå skal jeg til syden. Det er den følelsen og tanken rundt det hele jeg ikke helt klarer å forstå. Jeg tror ikke det er sant. Men, jeg er så glad hver gang jeg ser på mailen min ifra Apollo, at jeg skal faktisk ut å reise. Om to døgn er jeg i varmere strøk. Det er noe annet å bestille en reise lengre fram i tid, enn å faktisk bestille en tur som er under en uke fram i tid. Man rekker kanskje ikke helt å innse det før man lander der man skal. I så fall er følelsen min slik nå. 

 

I morgen drar jeg tilbake til Trondheim for å pakke. Litt greit å slappe av og pakke uten stress. Passet ligger jo på spisebordet, som jeg nevnte i et innlegg forrige uke. Så det skal jeg i så fall greie å få med meg.

 

Nå. leggetid.

 

 

#Apollo #Reise #Tur #Ferie #Strand #Helse #Sol #Sommer #Opplevelse

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Så koselig at du skal til syden, Randi Annette! Den gode følelsen håper jeg du klarer å beholde lenge 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg