Nå kan du se hva jeg har med til syden, samt følge meg på instagram.

 

Da er jeg pakket og klar til Bulgaria i morgen. Jeg har lagt fram hva jeg skal på meg på reisen, som dere kan se på bildet under. Lette og gode treningsklær. Det finnes ikke noe bedre å reise i når man skal til varmere strøk. Adidas joggebukse, Strongr T-skjorte og Underarmour sportstopp. Da snakker vi ei sporty jente på tur da.

 

 

Men, som den frisøren jeg er så reiser jeg ikke med bare noe hårprodukter. Dette er bare noe av det jeg har med meg. Sjampo for å holde fargen fin, kur, hårolje, sjampo som renser håret og varmebeskyttelse til de dagene jeg skal glatte ut det krusete håret jeg kommer til å få, eller krølle håret. Ja, sånn er det å være frisør. Det er fordeler og ulemper med alt.

 

 

Ja, jeg skal på ferie, men hvis jeg får lyst til å trene, så kan jeg gjøre noen øvelser med dette strikket. Ikke veier det mye heller. Å plassen tar det heller ikke noe av.
Kjekt, ikke sant?

 

 

Kryssord på stranden og på flyet. Det er jo et must. Jeg liker ikke å lese bøker noe særlig, så da er dette ypperlig. Jeg har med noen gamle bøker ifra da jeg var medlem av TL-klubben. Noen av dere som var medlem der kanskje?

Jeg var medlem der kun for å få de tingene som ble med i pakkene. Men, bøkene blir lest sånn type 15 år senere.

 

 

Enn det. Jeg skal til syden. Bulgaria. Det blir spennende.

 

Nå, sovetid. Eller, reisefeberen kommer nok. Skal i så fall prøve å få litt søvn. Ønsk meg en god reise. Dere må gjerne følge meg på instagram der jeg kommer til å være mer aktiv enn på bloggen. Du finner meg ved å søke på @Randiae.

 

 

#Bulgaria #Reise #Syden #Apollo #Strongr #Adidas #Underarmour #Reisefeber #Blogg #Blogger #Kryssord #Underholdning #Fly #Strongr #Bestrongr #Teamstrongr #Technutrition #Helse #Frisør #Hår #Pleie #Hårprodukter

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg