Sunny beach. Å en dødsuykke.

Det har vært en dødsulykke på nabohotellet. Helt forferdelig. En ung gutt skulle klatre opp etasjene , der balkongene var. Det ikke ikke noe særlig for den unge svensken. Utrolig trist. Det er ikke alltid greit å handle riktig, desverre. Mine tanker går til familien og vennene som var på reise med denne unge gutten.

 

 

Ellers er det ganske fredelig og rolig. I så fall på dagene. Kveldene er noe helt annet. Det er faktisk som dag og natt, bokstavelig talt. Det er fullt med folk og masse liv i gatene. Mye rare ting man kan kjøpe og finne på. De har et stort tivoli som er åpent om kveldene. Det er helt sykt hvor tøffe folk er. Jeg er ikke like sporty av meg når det gjelder karuseller lengre. Men, de har pullupsstativ da. Der man kan vinne 500 norske kroner hvis man holder på mer enn to minutter. Jeg har aldri tatt tiden når jeg tar pullups. Den lettere varianten for pullups kan man jo holde på litt lengre. Stangen er sikkert så glatt i denne varmen uansett.

 

 

 

Alanya, litt feil, men jeg elsker dette håndkle. Jeg har også et laken på. Det er genialt.

Bildene er ikke noe fine da de ble tatt med mobil og jeg ser heller ikke hva jeg tar bildet av når jeg knipser. Orker ikke å ta med kameraet mitt på stranden. Så beklager det.

 

Nå, frokost og stranden.

 

 

#Strand #Ulykke #Sunnybeach #Sunny #Ferie #Helse 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg