Treningstips del 3 med Strongr.

Disse øvelsene er kanskje en av de mest geniale. Man kan naturligvis gjøre øvelsene både med og uten strikk. For de som vil bare gjøre det veldig enkelt og kjapt, så er det greit å ikke bruke strikk, men for å få mer trening utav det og med litt motstand, er det genialt å bruke strikk. Så her kommer det flere øvelser som går på rumpa.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Stå slik jeg står på det øverste bildet, og med strikk vil du få ekstra motstand. Eller,
stå på alle fire på gulvet, strekk beinet rett opp imot taket. eller rett ut. Det er også en bra øvelse som tar godt på rumpa.

 


 

 

 

Denne øvelsen bruker jeg å ta med en vektstang og vekter der jeg lener meg på en benk. Men, man kan også gjøre som jeg viser her under. Dersom du ikke har gjort denne spesielt mye, er det genialt å bruke manualer som du legger på hoftene for litt ekstra tyngde.


 

 


 

 Dette er treningstips 3 av 4. Gikk du glipp av del 1 og del 2, da kan du trykke på linkene under.

Treningstips del 1 med Strongr

Treningstips del 2 med Strongr.

 

Stay tuned Det kommer flere treningstips til dere. Se etter “Treningstips del 4 med strongr”.

 

Ha en strålende dag.

 

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

Siste innlegg