Fotoshoot, del 2 i Sunny Beach

Her kommer fotoshoot del 2. Det har blitt noen bilder når jeg har vært her, så det er gøy å kan dele de med dere. Jeg har ikke med kameraet mitt på stranden og ikke på kvelden når vi er ute å spiser ettersom vi aldri planlegger hva vi skal gjøre til en hver tid. Litt kjedelig og litt skummelt å bære på et så dyrt kamera i de fulle gatene som er her.
Dersom du ikke fikk med deg, “Fotoshoot, del 1 i Sunny Beach” kan du se det ved å trykke på linken her.

 


  

Det eneste jeg har gjort med bildene er å gjøre de lysere/mørkere. De som er grå er også blitt gjort litt lysere. Ellers er de ikke redigert på noe måte. Jeg ønsker ikke å redigere de så mye at de ikke ligner på meg. Det er jo gøy å leke seg med litt farger og lys, legge på litt ekstra skygge ect. Men, det har jeg ikke satt meg så mye inn i.

 

 

Jeg synes det var gøy å få tatt noen bilder. Hadde vært kult å fått tatt noen på stranden også. Men, jeg får se om det blir noe av.

 

 

Hva synes du om fotoshooten?

 

#Foto #Bilder #Fotoshoot #Shoot #Fashion #Fotofashion #Kjole #Hverdag #Blogg #Mote

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg