FASHION IS MY PASSION.

Jeg har så og si ikke vært innom noen butikker når jeg har vært her i Bulgaria, men da jeg så dette armbåndet, så måtte jeg bare kjøpe det. Det kostet bare 10 kroner også. Jeg kjøpte enda et, men det er i grunn ikke så ulikt det jeg har på bildet under. Jeg har kjøpt mer som jeg skal vise dere etter hvert. Det er greit å legge igjen litt penger til de butikkene som er her, syns jeg.

 

Det er gøy med litt jålerier, ikke at jeg egentlig mangler noe, men jeg likte det skikkelig. Det er skinn med små detaljer. Perfekt for å “sprite opp” et enkelt antrekk. Enten til fest eller til hverdag. Det er en ting jeg har kjøpt som jeg ikke har kommet på å teste en gang, så jeg får se om det blir når jeg er her, eller om det blir når jeg kommer hjem. Gleder meg til å vise dere det.

 Ville du ha kjøpt et slikt armbånd? Likte du det?

 

For å holde deg litt oppdatert på min blogg, følg siden min ved å trykke på linken her.

 

#Mote #Accessories Trend #Ferie #Sommer #Bulgaria #Sunnybeach #Blogg #Moteblogg #Fashion #Foto #Shoot

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg