Dette blir en fantastisk dag! Les hvorfor, og få gode tips.

Hei kjære lesere. I dag er den store dagen kommet. Jeg hadde jo selvsagt håpet at den såkalte store dagen skulle være i går, men for å være helt ærlig, så hadde jeg ikke noe forventninger til akkurat det. Jeg har i den siste uka sovet skikkelig dårlig. Jeg sov greit da jeg var i Sunny Beach, men etter jeg kom hjem, har jeg ikke fått sovet noe godt. Hele søndagen var jeg skikkelig trøtt og jeg sov faktisk to timer på formiddagen, nettopp fordi jeg ikke har fått sovet godt på en stund. Da tenkte jeg at jeg måtte få sove ut når jeg først fikk lagt meg i min egen seng etter all den reisen i ferien. Å det er jeg glad for. De ti timene jeg fikk på øyet i går, gjorde at jeg fikk sovet skikkelig ut, og nå er jeg klar for en treningsøkt.

Bildet under er i fra Sunny Beach da jeg tok dips, og det bildet passer perfekt til dette innlegget da dips står på treningsplanen min i dag.

 

Ønsker du å bli sterkere og bedre i øvelsen, dips? Trykk på linken her og få en skikkelig gjennomgang.

Jeg er skikkelig spent på dagens økt da jeg har skrevet opp et opplegg som jeg trente for 1,5 år siden. Jeg har skrevet en kommentar til meg selv på den økta jeg hadde den gangen:

 

Denne økten tok meg ca 40 minutter og den økta var DRIT BRA!!!”

 

Så ja, presset er der. Og forventningene. Så jeg er skikkelig spent. Hvis dere vil, kan jeg skrive mer om programmet og hvordan det gikk i kveld. Det blir i så fall kjempe godt å komme i gang igjen. Jeg føler meg ikke noe særlig i dårlig form på tross av ferien, men jeg vet jo at kroppen ikke er like sterk som den var da. Men, det skal sies at jeg har holdt meg i aktivitet i ferien på en eller annen måte stort sett hele tiden. Men, det jeg merker aller mest er kanskje matinntaket. Jeg må nesten le litt av meg selv. For da jeg bodde på hotell i Bulgaria, var det jo frokost inkludert. Og jeg spiste jo veldig mye fordi jeg det var så mye god mat. Så nå er det tilbake til det jeg skal spise til frokost og magen rumler etter kort tid for den vil ha mer mat. Men, nå er det ikke ferie lengre. 

 

Nå skal jeg drikke opp kaffen og spise opp frokosten min. Ønsker dere alle en fantastisk dag. Kom gjerne med innspill hvis dere vil jeg skal blogge om noe spesielt. Det er bare å sende en mail eller kommentere på bloggen.

 

 

#Trening #Tips #Dips #Styrke #Overkropp #Styrketrening #Underkropp #Helse #Blogg #Blogger #Treningsblogg #Hverdag

 

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Malin Elisabeth Eriksen: Man kommer alltid tilbake der man var om man legger litt tid i det man vil oppnå. Helt sant. Da jeg var i Sunny Beach tok jeg pullups 2-3 ganger daglig. Det gjorde i så fall at jeg ikke har blitt svakere i den øvelsen. Det er verre med alt det andre, kanskje 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg