Blonde girls have more fun. Få gode tips her.

Etter å ha vært i syden har jeg blitt blond og jeg har begynt på et prosjekt som heter, “få vekk gul og oransje skjær ifra håret”. 

Etter mye saltvann, sol og hardt vann generelt for håret, er jeg nå klar for å begynne på dette prosjektet mitt. Det er ikke noe som nødvendigvis er eller trenger å være så tidskrevende, men jeg legger opp til at det tar litt tid. Det er da jeg ser resultatet bedre.

 

Dette gjør jeg:

1. Vasker håret med en lilla pigmenterte shampoen, som jeg skal vise dere mer av etterpå.

2. Klemmer så utav vannet med et håndkle, og tilfører en del lilla shampo.

3. Lager turban og sitter med denne opp til en time.

 

Venter…

 

Så etter at tiden har gått, er det bare å skylle og avslutte med en god balsam, eller kur. Jeg brukte balsam, men det er absolutt best å bruke kur for min del nå når det er så tørt som det er.

 

Dette er da den shampoen jeg vil anbefale dere å bruke for å fjerne uønskede varme pigmenter. Dersom det ikke tar nok, må du besøke din frisør for å få lysnet det litt og korrigert skikkelig. Denne shampoen er nesten blå.

Blå shampo er for de som har veldig oransje pigmenter, men den lilla er for de med mest gylden. 

Dette må være en av de mest spesielle, – merk dere rare, bildene jeg har lagt ut her. Men, det er som tittelen sier, “Blonde girls have more fun”.

 

 

Ha en hårfin dag.

 

 

#Tips #Hår #Frisør #Lilla #Shampo #Loreal #Hair #Pigmenter #Mote #Fashion #Pleie #Egenpleie

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg