Curly weekend.

Hva er vel ikke mer hot enn krøller? Jeg elsker krøller og det er spesielt gøy å ordne håret til noen som aldri orker, aldri får det til og aldri får de til å sitte. Da er jeg i mitt ess.

 

Jeg har i dette tilfelle redigert bildet til grålige toner for å skjule den fine fargen jeg fikk på denne kunden. Jeg skal vise dere før og etter bilder senere, så jeg tenkte at jeg ikke skulle røpe noe av det her. På denne kunden brukte jeg Ocean Spiritz fra wella for å preppe håret godt før jeg begynte med en styler. Jeg brukte GHD for å lage disse fantastiske krøllene som da er en styler, men i deres øyne – rettetang.

 

Hva synes du om krøller? Liker du å krølle håret ditt?

 

 

#GHD #Hår #frisyre #krøller #Hair #Frisør #Trondheim #Blogger #Mote #Hlelg #Søndag

 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Rebecca Hasselgard: Det er fint med bølger også. Greit å ta i litt og ikke være redd for at det skal være for mye krøll. De “ramler” ut litt etter noen timer, som oftest i så fall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg