Army girl og solslikking.

Er dere glade nå, kjære nordmenn? Jeg tror ikke jeg er den eneste i dag som skal nyte denne dagen utendørs. I så fall beklager jeg om jeg tar skikkelig feil. Tenk det, en så god, varm og ikke minst, fantastisk dag, er i vente. Det er tanker som kommer som at det er for varmt eller at det hadde vært godt med litt vind, men det er klart jeg tør å si det alt for høyt. Det er jo bare å nyte det, rett og slett. I dag blir det grilling av både kropp og kjøtt. I morgen er det mandag og det betyr jobb – innendørs.

Jeg skal nyte denne dagen og ta det helt med ro. 

 

Ha en fin og solrik dag.

 

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg