Dette er helt fantastisk. Har du prøvd dette?

 

Et variert kosthold er aldri feil. Jeg liker å variere kostholdet mitt så jeg slipper å bli lei. For en ting er nemlig sikkert i mitt tilfelle. Det å spise det samme over en lengre periode, er ikke noe for meg. Det skal ikke så mye til før jeg blir matlei, men med små endringer, blir det litt variasjon. Det er alltid kjekt å ha naturell yoghurt og melk i kjøleskapet har jeg erfart. Er det tomt for melk, så er det ingen fare, for da kan jeg bare bruke min egen lille vri, som jeg viser med bildene under. 

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Jeg bruker 1 pose NOKA musli med smak av sjokolade og karamell, og ca 3 store spiseskjeer med naturell yoghurt. Noka musli med vaniljeyoghurt fra TINE er også noe jeg kan anbefale. Det er kjempe godt det også. NOKA musli skal egentlig blandes med melk, men jeg liker å prøve nye ting.  

 


 

Nokadietten har mye gode utvalg. Har du noen favoritter?

 

 

 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae eller min side. Link til siden finner du her.

 

#Noka #Diett #Nokadietten #Mat #Helse #Karamell #Sjokolade #Vanilje #Tine #Yoghurt #Søndag #mellommåltid #Oppskrift #Sponset #Reklame #Sponsor

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg