Det er snakk om hår. Se denne forandringen.

Her om dagen hadde jeg et stort prosjekt. Jeg kan ikke komme på at jeg har hatt et så stort prosjekt på en og samme dag før – dette tok meg fire timer. Det krevde mye å få lysnet det da jeg gjorde det med en teknikk som krever veldig mye og ikke minst tid. Kunden ønsket å få det en del lysere, men ville ikke bli for blond heller.

Så da måtte jeg finne en måte å gjøre det mest mulig skånsomt, men samtidig få et resultat som kunden ønsket.

 

Før

 

Etter.

 

Med tanke på at utgangspunktet hadde ulike farger og nyanser, ble resultatet mye jevnere enn jeg hadde trodd. Klipte også av 15 cm, så det ble en bli ny dag, uten tvil.

 

Håper at kunden selv er fornøyd og at dere likte det.

 

 

#Frisør #Freelights #Highlights #Striper #Blond #mørkblond #Hverdag #Illumina #Wella #Mote #nspirasjon

 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Benji: Hei. Jeg brukte balayage. .en, jeg kjørte på ekstra mye og jobbet blekingen godt inn i håret, ved å legge frihåndstriper. Så til slutt masserte jeg det inn i lengene, lot det virke i ca 20 minutter. Skylte, og la inn en bunn farge og en kald farge i spisser. Brukte Illumina.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg