Vitaminbomber mottas med takk.

I dette tilfelle skal jeg snu bloggen litt opp ned ved å spørre dere om gode tips. Nå er det tør hals og en frossen kropp som er i fokus og jeg trenger gode tips ifra dere når det kommer til vitaminbomber. Det er så mange kjerringråd ute å går så jeg tenkte at jeg skulle spørre dere om gode tips. Alle har et eller annet de bruker å gjøre når forkjølelsen har brutt ut for fullt. Å ikke minst, før den bryter ut. For min del har den allerede begynt, så jeg håper at kroppen får til å jobbe godt for å knekke denne trenden før den setter seg skikkelig.

Jeg må uansett si at det er bedre å få forkjølelsen nå enn når det var så fint vær. Jeg syntes virkelig synd på de som var syke da. Det er som man sier, at en sykdom passer aldri. Dette er tredje gangen i år at jeg er syk. Men, en forkjølelse og litt feber er noe man blir kvitt på få dager, heldigvis. Dere kan lese mer om hvordan det var i februar, da jeg lå med kraftig manneinfluensa.

 

Nå skal jeg hive i meg litt frokost og en varm kopp med kaffe. Håper dere holder dere friske og raske. Ikke nøl med å komme med gode tips med tanke på forkjølelse. Ha en fantastisk dag.

 

 

#Forkjølelse #Sykdom #Helse #Syk #Mandag #hverdag #Blogg #kosthold #mat

 

 

-Randi Annette-

7 kommentarer
    1. Nazamer nesespray og pinex + honning er gode hjelpemiddler for meg 😀
      Tar 1-3 teskjer honning rett fra boksen pr dag så lenge forkjølelsen starter.
      Anbefaler ikke å ha honning i varmt vann, for det ødelegger virkemiddlene.
      Honning hjelper også på sår hals. Jeg velger alltid honning på boks. Den tradisjonelle fra honningscentralen. Den er best 😀

    2. Ta C – vitamin brustabletter fra nycomed 1000 mg flere ganger pr dag pluss rå honning økologisk ( manukahonning) skal vist være veldig bra for immunforsvaret =) Ønsker det masse god bedring og håper du blir kvitt det fortest mulig er ikke noe kjekt når det bryter fullt ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg