Mitt treningsprogram og en rabattkode til DEG.

Som jeg nevnte her om dagen så var det jeg som var avhengig av dere lesere for å få gode tips mot min snikende forkjølelse som jeg var redd skulle sette sine spor. Det var vanskelig å sove fordi halsen var så utrolig tør, men takket være dere som tok dere tid til å slenge igjen en kommentar, er jeg nå mye bedre.

Dere kan lese om de tipsene jeg fikk ved å trykke her.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Mandag var jeg litt små irritert på denne forkjølelsen fordi jeg hadde sett fram til å være med på nyåpningen av 3T Ilsvika som da var i går. Heldigvis, med gode tips i fra trofaste lesere, kom jeg meg i en mye bedre form etter bare en dag. Jeg tok med meg min BRAZFIT tighst og dro på trening. Jeg fokuserte da kun på overkropp, så den fikk virkelig kjørt seg. 

Mitt program i går så slik ut:

 

Varmet opp med kardio i 5 minutter.

Militærpress 8 X 3

Pullups 4 X 3

Ryggøvelse med kabel 8 X 3

Skråbenk med manualer 6 X 3

 

 

 

Det ble en kort, men en fin og effektiv økt. Det er viktig å lytte til kroppen og ta små steg av gangen. Det å kjøre på som om man er frisk er ikke så smart. Å hvis dere er interesserte, så har jeg en rabattkode å gi dere. Dere trenger bare å bruke rabattkoden her, randiae15. Da får dere 15% på alt.
Den tightsen jeg har på meg på bildene er i fra min sponsor, Brazfit. Dere finner den ved å trykke på linken her. 

Nå skal jeg kaste meg på sykkelen og dra til jobb. Ønsker dere alle en fortsatt fin dag. 

 

 

Ikke glem at du kan følge meg på min egen facebookside der jeg legger ut mine blogginnlegg. Link her.

Og min instagram, @Randiae.

 

 

#Brazfit #Sponsor #Sponset #Reklame #Trening #Fitness #Helse #Fit #Blogg #Treningsblogg #Motivasjon #Inspirasjon #Rabatt #Treningsklær #3t #3tilsvika #treningsglede

 

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg