Skal, skal ikke.

Nå er jeg i en posisjon som jeg så og si aldri opplever. Nemlig denne dørstokkmila. Å hadde dere visst hvor nærme mitt treningssenter er, så hadde dere ikke forstått hvorfor det føles som et tiltak. Men, som vi vet, det sitter i hodet. Jeg bor 40 sekunder unna treningssenteret. Å da overdriver jeg ikke en gang. Men, jeg kjenner mye på det som har skjedd i den siste tiden, og da er det naturlig å kjenne på et ork. Jeg yter mye og jeg gir mye av meg selv når det kommer til nettopp trening. Men, jeg er bare et menneske jeg også.

 

 

Jeg har bestemt meg, jeg skal trene. Jeg har jo lyst og jeg vet hvordan det vil føles etterpå. Humøret blir sikkert bedre det også. Så det er vel mer å vinne på å gjøre det, enn hva jeg har å tape.

Vet dere hva? Jeg stikker å trener litt jeg.

 

P O W ER.

Vis hvem som er skjefen.

 

 

#Trening #Helse #Torsdag #Hverdag #Blogg #Trening #Inspirasjon #Motivasjon #Treningsblogg #Høst #Dørstokkmila

 

 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg