Frokosttips, kun for dere.

Er det noe jeg liker å variere med, så må det være kostholdet. Jeg blir veldig fort lei av mat og det å spise bare det ene, eller det andre til hver frokost, og til en hver lunsj, passer meg ikke. Litt variasjon er helt nødvendig. Ofte bruker jeg å variere i helgene. Noen ganger Kesam med smak av lime og en banan. Det jeg har fått skikkelig sansen av er cottage cheese , sukkerfritt syltetøy, havregryn, rosiner og kanel. Det er faktisk utrolig godt.

Jeg prøver å passe på å tenke på næringsinnholdet til hvert måltid. Det samme er det med middagen. Da er det alltid grønnsaker eller salat. Jeg burde vært flinkere til å spise grønnsaker, men salat oppleves lettere å lage. Men, det handler om å få ting i rutine. Så mitt mål med tanke på kosten nå, det er å spise mer grønnsaker.

For å se et forfriskende fat av en god salat, se linken her.

 

Ikke glem at du kan følge meg på min egen facebookside der jeg legger ut mine blogginnlegg. Link her.

Og min instagram, @Randiae.

 

 

#Oppskrift #Søndag #Kesam #Tine #Blogg #Matblogg #Frokost #Tips #Inspirasjon #Helse #Banan #Helg

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg