Jeg skal trene Olympia.

Jeg skal hive meg ut på en treningsform jeg ikke har gjort før. Jeg aner rett og slett ikke hva det er, men jeg tar sjansen på at det blir gøy, blod, svette og tårer. Nå skal jeg straks hive meg rundt for å være med på en time på 3t i Ilsvika, Olympia på 55 minutter. Om jeg gruer meg? Jeg må vel si jeg er utrolig spent.

Skal du trene i dag?

 

Inneholder sponsede linker.

 

Før jeg skal på trening, trenger jeg litt ekstra futt. Da er FIRESTARTER , Pre-workout drikke for jenter, perfekt.

 

Fakta om dette produktet, hentet fra Strongr.com sine sider


Konsentrert PWO

For økt energi, fokus og pump på trening

Smak: Instant Raspberry

Høyt koffeininnhold (70mg/100ml)

Med arginin, beta-alanin, citrulline og vinitrox

45 porsjoner á 10g

Inntas ca. 30 min før trening

 

 

Nå ligger det også en video av meg på sidene til Technutrition på facebook. Å min instagram, @Randiae. Da er det en liten time til treningen starter, så nå skal jeg innta en liten matbit, før det blir en FIRESTARTER.

 

 

Ikke glem konkurransen som er nå. 
Legg ut ditt bilde på Instagram og husk å avslutte med hashtaggen #beSTRONGR @strongrcom #Randiae @Randiae og #TRENINGSFORUM. #Randiae og @Randiae er mine tagger, men det hadde vært supert om dere ville tagge meg også, da jeg er en del av Strongrcom.

 

Ikke glem at du kan følge meg på min egen facebookside der jeg legger ut mine blogginnlegg. Link her.

 

 

#Strongr #Teamstrongr #Bestrongr #Technutrition #Trening #Fredag #Helse#Konkurranse #Strongrwomen #Instagram #Inspirasjon #Sponset #Reklame #Blogg #Blogger 

 

 

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg