Mitt innkjøp og fotoshoot.

Jeg er så fornøyd med denne hvite dressjakken som jeg kjøpte meg i sommer. Den er virkelig en av de bedre kjøpene jeg har gjort. Den har blitt brukt de gangene jeg har vært på møter og den ene gangen jeg gikk meg en liten tur, da dette bildet ble tatt. Jeg liker egentlig ikke å kjøpe meg jakker eller bukser som er hvite, fordi jeg vet hvor flink jeg er til å få sorte flekker på det. Det tar ikke mer enn noen minutter det. Men, har hatt flaks med denne dressjakken så langt. 

 

Jeg har gitt meg selv shoppe stopp nå ut oktober siden jeg har shoppet ganske mye i det siste. Det har gått i treningsklær, høstjakke, bukser, topper og accessorize. Det er jo skikkelig godt å friske opp garderoben. Å jeg sliter med å finne noe jeg liker når jeg er på utkikk, så når jeg først finner noe, så må jeg bare benytte meg av det. Ingenting er så kjedelig som å ikke finne noe, når du trenger det.

 

Har du shoppet i det siste? Gjerne fortell meg om dine kjøp.

 

 

#Shopping #Mote #Klær #Stil #Tirsdag #Hverdag #kkstil #Foto #Fotoshoot #Accessorize #Blogg

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg