Velkommen til mitt nye treningsprogram.

I går så nevnte jeg for dere at jeg skulle ha en treningsøkt med en PT. Det var jo veldig interessant på mange måter. Jeg har hatt PT timer før også, men dette var første gang på 3T. Jeg har jo sikkert 20-30 ulike treningsprogrammer liggende, men jeg tenkte at dette kunne være med på å gi en ekstra giv og motivasjon. Ja, for selv jeg som elsker trening trenger et spark i rumpa noen ganger.

 

 

 

 

 

 


Øvelsene jeg skal kjøre er følgende.

Knebøy

Markløft

Pullups

Facepulls

Benkpress

 

Dette skal jeg forbedre med tanke på øvelsene.

Jeg skal bli flinkere til å sette rumpa lengre bak når det kommer til markløft.

Jeg skal ha tettere grep og ha stanga litt lengre bak på ryggen på knebøy.

Benkpress. Der lærte jeg meg noe helt nytt. Jeg har opplevd at 40 kg er skikkelig tungt. Men, med ny teknikk klarte jeg seks reps, noe som overrasket meg. Teknikk, teknikk og atter  teknikk. Det er det som går igjen i det meste. Det er jo alltid noe å pirke på. Men, det er jo det som er så fint. Man kan jo bare bli bedre.

 

 

Har du noen av disse øvelsene med i ditt program?

 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

 

 

#Trening #3t #Helse #Styrke #Styrketrening #FItness #fit #Blogg #Treningsblogg #Blogger #Inspirasjon #PT #Personligtrener #Motivasjon #Benkpress #Knebøy #Pullups

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Navn: Så bra 🙂 Jeg mener at slike baseøvelser bør være med i alle program. Men, ikke nødvendigvis alle på en gang, men at man alltid har 2 slike baseøvelser ser jeg personlig på som et, “need to have”.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg