Mausund, min gode hjemplass.

Da har jeg endelig kommet hjem til min hjemplass, Mausund. Det er virkelig en følelse jeg knapt kan beskrive. Det er godt å være i det hjemmet man har hatt gode opplevelser i og ikke minst det å komme seg bort ifra trafikken og bylivet. Jeg er skikkelig forkjølet så det passet godt med helgefri. Dette kom over natta og det er rett og slett utrolig kjipt. Det er mange planer i det siste som har gått i vasken på grunn av formen. Jeg har klart det å dra på jobb, men har hatt veldig lite energi og ork til noe annet. Jeg hadde en PT time på tirsdag og det var vel det første og siste av treningen jeg skulle få denne uka. Jeg har syklet og gått litt til og fra jobb, men for meg er det trim og ikke trening. I så fall når vi snakker 20 minutter på sykkel, tur-retur,

 

 

Håper at jeg kan komme i gang med treningen og at formen blir bedre om litt. Så skal dere de at jeg klarer å holde dere motivert til å kjempe imot den dørstokkmila.

 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

Ha en fantastisk kveld videre.

 

 

 

#Trening #Helse #Fredag #Helg #sykdom #Forkjølelse #Blogg #Familie #September

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg