FOTOSHOOT. Fordi jeg elsker foto.

Jeg er sikker på at jeg kunne ha tatt bilder en hel dag. Jeg kunne vært en hobbyfotograf, og det helt sikkert. Da snakker vi ikke nødvendigvis kvalitet, men det at det er rett og slett veldig gøy å ta bilder. Jeg synes at bildene mine har blitt bedre det siste året, men det er rett og slett prøving og feiling som skal til for å lære. Det er klart at man kan klippe bort og justere litt her og der, men jeg ønsker ikke å gjøre om bildene så mye. Jeg synes det er litt av sjarmen av en amatørfotograf som meg å vise at håret stikker litt ut her og der. At man har vært igjennom en lang arbeidsdag. Det er ikke så nøye for min del å fikse så alt for mye. Men, det å leke seg med farger og skygger, det liker jeg.

 

Dette bildet passet bra da jeg kjenner på en forferdelig form. Jeg har feber og nyser som en helt. 

Håper dere likte bildet og at dere får en fin start på helgen.

 

 

 

#Foto #Fotoshoot #Shoot #Canon #Kamera #Blogg #Mote #Fashion #Fredag

 

 

-Randi Annette-

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg