Fotosession fra min hjemplass.

Nå når jeg er hjemme så hører det med å vise noen skrytebilder på bloggen. Bildene er tatt ifra en båttur jeg var på tidligere i sommer og den skrikende måken dere ser er tatt ved sjøen her jeg kommer ifra. Det er like fantastisk og flott nå som det var den gangen jeg var ute å tok bilder. Jeg har tatt noen bilder denne helgen også, men jeg har glemt å lade batteriet til kameraet, så jeg har ganske lite batteri igjen. Så da får dere se de bildene jeg har tatt senere og heller se gamle, men minst like flotte bilder her nå.

 

 

Det er så vakkert at man trenger ikke å fortelle så mye, men heller bare la dere få se bilder. 

 

 

Dere får ha en god lørdag.

 

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg