Derfor trener jeg disse muskelgruppene.

Jeg tenkte å fortelle dere om hva jeg har fokus på når det kommer til å trene kroppen. Jeg er ganske glad i generell styrketrening, men det er noen muskelgrupper jeg prioriterer mer enn andre.

 

Dette er et sponset innlegg.

Pushups og benkpress er i fokus til meg. Det går stort sett på bryst og men også skuldre. For meg som er frisør, er det viktig å fokusere på skuldre, ikke minst. 

Alle jenters drøm er jo en stram og fin bakdel. Rumpa er der for å bli trent, ikke for å sitte på. Det er i så fall jeg helt sikker på. Utfall og knebøy er gode øvelser for å trene baken.

 

Pullups. Det er min lille elsk / hat øvelse. Den er god på dager der jeg klarer 4 X 4 og en hat øvelse der jeg klarer 4 X 2. Men, den må gjøres. Rygg og skuldre. Og ikke minst biceps dersom du tar motsatt grep.

 

Et av mine innlegg ble delt på Nettavisen.no i vinter. Det var utrolig gøy. Det var et fint program du kan kjøre for å få strammere rumpe og ikke minst, øvelser du kan gjøre hjemme. Link til strammere rumpe, her.

 

Her får dere se på en konkurranse som passer perfekt for oss som elsker å trene eller ønske å komme i gang.. Se på linken her der du kan vinne treningsklær. 

 

Håper dere får nytte av dette innlegget. Det er lov å dele det.

 

 

Ha en god dag.

 

#Brazfit #Trening #Nettavisen #Nettet #Blogg #Inspirasjon #Motivasjon #Treningsglede #Fitness #Helse #Konkurranse #Styrketrening #styrke #overkropp #Underkropp #Rumpe #Øvelser #Skuldre #Utfall

 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Så flink du er! 😮 Kunne selv ønske jeg klarte pullups.. men klarer det bare ikke -.-
      Trener mest bakside av kroppen til vanlig, da jeg er helt klart sterkere på fremsiden, dog er DIPS min favorittøvelse over alle øvelser og har nå begynt å ha på vekter! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg