Det er så velfortjent.

Nå er det belønning på høyt nivå her. Eller, sofasliting som det også kan kalles. Jeg sto opp halv sju i dag tidlig, merk dere tidlig. Jeg fikk for meg at jeg ville prøve å trene før jobb i dag, til tross for at jeg skulle på jobb til klokken 09.00. Jeg har vært på trening før jobb tidligere, men da har jeg startet to til tre timer senere. Men, jeg var faktisk på trening til klokken 07.00. Det var faktisk utrolig greit. Jeg måtte ha i meg noe før trening, men det ble ikke stort. En neve havregryn og et glass med Fres. Tørt, veldig tørt.  Men, jeg fikk energi og jeg mestret treningen kjempe bra.

 

 

Benkpress

Markløft

Pullups 

Facepulls

 

Det var dagens økt. Nå sitter jeg med pledd og gjesper etter luft. Det er stor fare for at jeg sovner midt i RBK kampen som pågår nå. Eller nei, vent. Med glosene i stua så tror jeg det er umulig å sovne. (Min samboer er litt vel engasjert….).

 

Håper uansett at dere har hatt en super dag.

 

 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

 

#Trening #Pullups #Helse #Torsdag #Hverdag #Blogg #FItness #Styrke #3t #Treningsglede #Aktivejenter #Instagram #Blogg

 

 

 

-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg