Kveldens gjensynsglede.

Nå er det ikke lenge igjen til jeg skal slå av en prat og helt sikkert en god dose med latter med min bedre venninne, Connie. Vi har kjent hverandre i all evighet og vi har blitt veldig flink til å sette av tid til hverandre i den travle hverdagen.

 

Hun er både lur, blid, snill og veldig ærlig. Akkurat sånn jeg liker det. Hun er faktisk fotografen bak de bildene som ble tatt da jeg var i VG i fjor.

Mer om det kan dere lese her.

 

 

Nå skal jeg spise middag med min bedre halvdel før det blir en brus eller noe på en kafe. Ønsker dere en fortsatt fin kveld.

 

 

 

#VG #Samfunn #Venner #Venn #Mandag #Hverdag #Blogg #Vennskap

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg