Litt om dagens styrkeøkt.

77PCM8SGp0
Pullups og knebøy var en av de øvelsene jeg kjørte i dag. Det var en tung økt da det var snakk om 8 reps på øvelsene, sett bort ifra pullups, der det var 4 X 4. Pullups kjørte jeg først 4 X 3 med egen vekt og det siste settet med ekstra vekt. Jeg syntes det var utrolig gøy å teste ut med vekter på denne øvelsen. Jeg har rett og slett ikke turt og gjort det før fordi jeg var redd at jeg skulle bare se dum ut med et belte rundt livet og ikke en gang klare å løfte meg opp. Men, nå har jeg bevist det ovenfor meg selv at jeg faktisk klarer det.
Knebøy kjørte jeg med samme vekten 3 sett, men måtte gå ned litt i vekt for å klare å fullføre 8 stykker. Jeg kjenner jeg er litt lei av knebøy så det sitter langt inne å kjøre denne øvelsen. Har blitt mye mer glad i markløft.
 Men, jeg må gjøre så godt jeg kan.
77NmjAyGoz

Skikkelig sliten og lei. Hodet jobbet på spreng med å ikke gi opp. For det var forferdelig. Kjipt å tenke på at jeg har kjørt over 20 kg mer på knebøy enn hva jeg gjør nå, men jeg får se hvor hardt jeg klarer å jobbe med meg selv og knebøy framover.

 

Er du glad i knebøy, eller sitter den langt inne hos deg også?

 

 

#Trening #Helse #Knebøy #Fitness #hverdag #Tirsdag #Betterbodies #instagram

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg