Hilsen fra København.

Nå sitter jeg på en flott kafé i København og spiser en god sandwich og en smoothie. Vi skal etter hvert  gå til nyhava å se. Har hørt mye fint om det så det er sikkert verdt å se. Jeg var også innom Topshop, men det var  ikke så stort som folk har sagt. I såfall når de sammenligner det med London. Der har jeg  vært ti ganger og jeg kan bekrefte  at det kan ikke sammenlignes.

 

Hjelpe meg, jeg føler jeg sitter på båten enda. Sitter å vugger her jeg sitter. Nei, nå må jeg  legge vekk telefonen. Å bare for å si ifra, så er det skikkelig  dårlig nett på båten, så dere får en bedre oppdatering når jeg har kommet hjem. 

 

Ha en fortsatt  fin helg. Selv gruer jeg meg til å kjøre med båten tilbake til Oslo i kveld. Det var heftige bølger og jeg var livredd!!!

 

Tvi-tvi.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg