Masse bilder fra København

Da var dagen kommet da jeg var i København for aller første gang. Vi ble kjørt med buss inn til sentrum og vi gikk i flere timer. Vi hadde omtrent syv timer i byen og da måtte vi gå og se mest mulig. Frokosten tok vi først i tolvtiden på JOE & THE JUICE..

 

 

Så gikk vi langs gatene og litt mot Christiania for å se litt der. Der fant vi et vann med ender og andre fugler. Det var sol og varmt og det var skikkelig romantisk. Perfekt for en romantiker som meg. Å nei, jeg var ikke ironisk nå. Jeg er nemlig romantisk av meg.

 

 

Så var vi en tur i Nyhavna. Kjempe masse folk. Sol, musikk og pils. Det var så godt å sitte her å ta en pils. 

 

Å så måtte jeg bare snike til meg et bildet av disse to. Syntes det ble et fint bildet som forteller en historie. Mulig det ikke treffer dere like bra, i og med at jeg har minner ifra denne plassen.

 

Likte dere bildene?

 

 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

 

 

 #Foto #Fotoshoot #Nyhavna #Danmark #København #Reise #Opplevelse #Hverdag #Helg #Høst #Ferie #høstferie #Blogg #Frokost

 

 

-Randi Annette-

5 kommentarer

Siste innlegg