Nok en utsettelse.

Det ser ut til at jeg må utsette ting litt da jeg ikke er helt i toppform. Jeg hadde sett fram til en god treningsøkt både i går kveld og i dag tidlig, men jeg var så utrolig svimmel  i går at jeg velger å ikke å trene før i morgen. Det henger skikkelig igjen etter helgen. Har jo konstant vært i bevegelse. 8 timer med tog, så Cruise i et døgn også buss i 8 timer igjen. Føles som jeg er i bevegelse konstant, selv om jeg sitter helt i ro. Det kom skikkelig i to tiden i går da jeg var på jobb og jeg måtte virkelig konsentrere meg. Så da er det bare å lytte til kroppen og ta det med ro.

Jeg tåler bevegelse veldig dårlig. Men, det henger nok med at det har vært litt dårlig med søvn også. Det ser jeg nå når jeg de to siste nettene har sovet nesten ti timer. Det er godt da, men fra i morgen håper jeg at jeg er fit for fight.

 

Lag en god dag da dere.

 

 

#Trening #Helse #Opplevelse #Syk #Høst #Hverdag #Reise #Helse #Blogg #Oktober #Tirsdag

 

 

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

Siste innlegg