Gode tips for morgentrening.

Mange spør hvordan jeg klarer å trene fra morgenen av og hva som gir meg motivasjon til å trene. Jeg tror det har en sammenheng med gode morgenrutiner. Samtidig så er resten av kvelden ledig til andre ting. 

 

Dette er et sponset innlegg.

Hvis jeg skal trene på fra morgenen, så er mine rutiner følgende:

 

1. Jeg står opp og har på meg treningsklærne med en gang og setter håret i en hestehale. Da er hodet og kroppen innstilt på det å trene.

2. Jeg har pakket sekken kvelden før, så jeg slipper å stresse for så å glemme noe.

3. Jeg drikker gjerne en kopp kaffe eller et glass med FRES og spiser NOKA musli eller en skål med melk og havregryn.

4. Jeg ser igjennom treningsprogrammet for å innstille meg og forberede meg på oppgaven jeg skal gjennomføre.

5. Jeg inspirerer mine følgere på instagram , @Randiae, med et bildet eller en video.

 

 

Hvorfor elsker du eller hater du å trene tidligst mulig?

 

Var dette et nyttig innlegg? Del gjerne.

 

 

#Fres #Teamstrongr #Noka #Nokaditten #Diet #Diett #Sponset #Reklame #sponsor #Rutiner #Helse #Trening #Technutrition #Strongr #Bestrongr #Teamstrongr #Høst #Onsdag #Hverdag #Motivasjon #Inspirasjon

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Morgenen er den beste tiden. Jeg står opp kl 0600 pusser tennene. Drikker et glass pwo. Og i det jeg er ferdig å ro meg varm prikker beta- analine i huden. Og da er kroppen klar for et fullt kroppsprogram. NB ! En forbrenner energi ekstra godt ved å trene tungt på fastende mage. Viktig å få I seg mat javnt over flere timer etter denne metoden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg