Fikk du med deg nordlyset i kveld?

Jeg fikk en melding ifra en god venninne, “se opp”. Jeg løp ut og fikk heldigvis med meg nordlyset danse. Det var skikkelig fint. Jeg slet litt med å finne riktig innstilling på kameraet  så jeg å bare beklage kvaliteten på bildet. Og som dere vet så forandrer nordlyset seg veldig raskt også, så noen ganger var det nesten ikke synlig.

 

 

Veldig fint å se på, det er det.

 

Ellers kan jeg også fortelle at treningen i kveld ble kanon bra. Det var skikkelig gøy å leke seg på matta igjen med litt selvforsvar. Digg, rett og slett. Sitter her å smiler og nyter følelsen av å være skikkelig sliten, på en god måte. Nå er det bare å forberede seg til en ny økt med styrketrening i morgen tidlig. Her går det unna.

 

 

Ha en fin kveld da.

 

 

 

#Nordlyset #Nordlys #Trondheim #trdby #Høst #Oktober #Lys #Opplevelse #Blogg #Onsdag #Trening

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg