DET SKAL LØFTES.

Jeg smører ikke ekstra på for å virke som et menneske som jeg ikke er eller aldri kommer til å være. Dere som har fulgt med bloggen har vært med meg igjennom dager som har vært tyngre der jeg har droppet trening og de dagene jeg spretter opp og er full av energi. Det å droppe trening bare for å droppe det skjer så og si aldri. Det er oftest dårlig form eller lite søvn som har hindret meg i å dra på trening. Men, nå er jeg ferdig med å være svimmel etter reising og jeg er klar for å starte der jeg sluttet. Jeg kjente at det var skikkelig tungt i dag å stå opp og jeg kjenner at øynene er trøtte, men jeg har tross alt fått nesten 9 timer med søvn, så det er ikke noe synd på meg.

 

Sponset innlegg.

Jeg har ikke trent styrketrening på litt over en uke. Sist jeg trente med vekter var på crossfit. Les mer om den dagen her, og her.

 

Så nå gleder jeg meg skikkelig til å dra på trening. Jeg skal hive i meg et glass med FRES og spise opp NOKA musli frokosten min, så er jeg klar. Jeg skrev et innlegg her om dagen om mine gode morgenrutiner før jeg drar å trener. Kanskje noe av de tipsene er nyttig for deg? 

På denne linken kan du lese mer om de tipsene.

 

Da er det bare en halvtime til jeg skal gå ut døren. Å akkurat i dette øyeblikk gikk det opp for meg at det allerede er torsdag. Hjelpe meg, tiden flyr.

 

 

Håper dere får en fantastisk dag.

 

 

 

#Fres #Technutrition #Strongr #Bestrongr #Teamstrongr #Helse #Torsdag #Trening #Crossfit #Styrketrening #Styrke #Høst #Oktober #Blogg #Noka #Diett

 

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg