Min styrke og konkurranse.

I dag føler jeg at jeg har fått gjort skikkelig mye. Jeg startet dagen med litt sandpapir på øynene, men jeg kom meg på trening. Der ble det fokus på skuldre, rumpe, bryst og mage. Med litt FRES fra min sponsor kviknet jeg straks til og jeg fikk nok energi til å fullføre en god økt.

TRX er noe som jeg brukte mye mer før, men i mitt nye program så er ikke det med. Men, i dag så følte jeg for å se bort ifra programmet og heller gjøre andre øvelser som går på de samme muskelgruppene. Jeg kjente at dagen i dag var riktig for å gjøre noe annet enn det jeg nå har gjort noen uker. Variasjon har aldri skadet.

Så nå sitter jeg med god samvittighet etter å ha skiftet på sengen, vasket kopper og klær, lagt sammen klær og ryddet. Å snart er jeg klar for jobb.

Inneholder sponsede linker.

Å så litt om konkurransen som har holdt på en stund, men som fortsatt foregår.

 

 Det beste bildet (eller kanskje den beste bildeteksten) vinner et helt årsforbruk av valgfritt proteinpulver fra STRONGR.com . I tillegg til hovedpremien på et års gratis forbruk av proteinpulver, vil det bli trukket ut én heldig vinner hver uke, som får et måneds forbruk av FRES guarana brusetabletter. Konkurransen varer fram til 1. november.

 

 Et årsforbruk av proteinpulver er beregnet til 12 kilo protein og et måneds forbruk når det gjelder FRES, da er det snakk om 3 rør med FRES.

 

Legg ut ditt bilde på Instagram og husk å avslutte med hashtaggen #beSTRONGR @strongrcom #Randiae @Randiae og #TRENINGSFORUM.
#Randiae og @Randiae er mine tagger, men det hadde vært supert om dere ville tagge meg også, da jeg er en del av Strongrcom.

 

Ikke glem at du kan følge meg på min egen facebookside der jeg legger ut mine blogginnlegg. Link her.

Og min instagram, @Randiae.

 

 Ha en fantastisk dag. 

 

 

#Strongr #Teamstrongr #Bestrongr #Technutrition #Trening #Fredag #Helse #Konkurranse#Strongrwomen #Instagram #Inspirasjon #Sponset #Reklame #Blogg #Blogger 

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg