Har dere sett?

Det er mye som skjer i moteverden fortiden og det innebærer jo også min jobb, nemlig frisør. Det har lenge vært IN med veldig kort på sidene og bak, med litt lengre på toppen. Og for noen, veldig mye lengre på toppen. Nå ser jeg at guttene, spesielt vil ha det litt lengre enn før.

Jeg har i denne uken hatt ei på utplassering og hun spurte om jeg ville barbere henne i nakken og lage noen striper. Jeg sa det slik som det var, at det har jeg aldri gjort før, sett bort ifra de gangene jeg har laget noen få striper på siden ved øret. Men, da snakker vi år. Men, jeg spurte om jeg fikk gjøre det for å teste det ut. Å nedenfor ser dere resultatet.

 

 

 

 

Det er tre striper diagonalt til høyre, og tre små som er diagonalt til venstre. Det hadde naturligvis vært mer synlig med mørkere hår. En ny vri.
Hva synes dere? For spesielt eller kunne dere tenkt dere noe lignende?

 

 

Det ligger en video av meg når jeg barberer på min instagram, @Randiae.

 

 

 

#Hår #Cut #Klipp #Mote #Trend #Frisør #Frisyre #Helg #Barbering #Striper #Foto #Høst #Oktober #Trend #Fashion

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Åh holdt på å ta det selv for noen år siden, men det kræsja big time med hanekammen som var på plass på den tiden. Syns det undercut er kjempe kult uansett!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg