Lørdagskveld.

Nå har jeg tatt helg og det er godt.

I dette øyeblikk sitter jeg god og mett under et pledd og ser på landskamp. Det er noe jeg ikke har så stor interesse av, men det er en grei underholdning. Middagen jeg lagde med min samboer skal jeg blogge om, for den ble utrolig god.

 

 

 

Om litt skal jeg finne fram min store melkesjokolade. En stor plate melkesjokolade er et must for meg på lørdager. Da koser jeg meg da. Men, det spørs om jeg får ha den for meg selv.

 

Hva skal du finne på i kveld?

 

 

Å angående den sjokoladen. Status nå er at den er halvspist. En viss samboer løper fram og tilbake over gulvet etter sjokolade. Da er det greit å vite at jeg har Rema 1000 rett under meg, bokstavelig talt. 

 

 

 

#Lørdag #Helg #Selfie #Sjokolade #Usunn #Sunnhet #Helse #Accessories #Høst #Oktober #Blogg #Foto

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg