Jeg har gått opp 4,5 kg på 1 år!! MOTIVASJON!!!

Jeg har nå trent styrke i 1 år. Jeg så igjennom min treningsbok som jeg da desverre ikke bruker like flittig som før. Der fikk jeg et realt sjokk.

Jeg har gått opp 4,5 kg på vekten. Jeg har også bilder fra da jeg startet treningen å hvordan jeg er i dag. Det som er gøy er at jeg bruker samme klærne nå som i fjor. Jeg ser på bildene at jeg var tynn for 1 år siden, men nå har jeg mer muskler på kroppen. Ikke at de er synlige som bare det, men ser at det er mer former på kroppen. Digger det.

 

En god kombinasjon av kardio, styrke og jujitsu

 

 

  

Med riktig eller grei kost kan man fort få resultater. Så kg er ikke noe mye svar i. Jeg bruker de samme str nå som jeg gjorde for 1 år siden. Litt mer muskler på lår, rompe og armer, men det tåler jeg- mer av det.

 

 

Dette innlegget fant jeg da jeg leste igjennom tidligere blogginnlegg. Jeg står for det enda den dag i dag. Kast vekten. Målebånd er bedre og er til å stole på. Vekten viser et annet tall hvis du har spist lite, drukket lite eller motsatt. Ja, den er grei på den måten at man vil passe på å ikke bekke de ekstra fem kiloene, men ellers gir den oss bare dårlig samvittighet, uten grunn. Jeg satt i går å spiste nesten en stor sjokoladeplate for meg selv. Å jeg drakk light brus og spiste noen få biter smågodt. Jeg er ikke feit i dag. Lite og ikke ofte er greit. Jeg lever bare en gang, men jeg vet ikke med dere. Jeg elsker god mat og jeg elsker å kose meg i helgene med noe annet enn hva jeg gjør midt i uken.

 

Er du uenig eller enig i det?

 

 

 

Ikke glem at du kan følge meg på min egen facebookside der jeg legger ut mine blogginnlegg. Link her. Og min instagram, @Randiae.

 

 Ha en fantastisk dag. 

 

 

#Helse #Motivasjon #Muskler #vekt #Fokus #Slank #Kropp #Oktober #Høst #Inspirasjon #Psykisk

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg