Spørsmålsrunde.10 ting om meg.

I går hadde jeg en spørsmålsrunde på bloggen og instagram,  og da kom det noen spørsmål og noen tips til blogginnlegg. Så denne gangen tenkte jeg å skrive 10 ting om meg.

1. Jeg har alltid fått hørt at jeg ser mye yngre ut enn jeg egentlig er.

2. Jeg er et A-menneske.

 

.3. Før jeg ble opptatt av kosthold spiste jeg alltid to brødskiver til frokost, fire til lunsj og 2 til kvelds. Elsket brød. 

 

4.Jeg har hatt frisørskrekk. Å det er komisk da jeg selv ville bli frisør.

 

5. Jeg ble daglig leder da jeg var 23 år gammel.

 

6. Jeg elsker jagerfly. Når jeg ser et jagerfly så blir jeg fem år. Jeg står å stirrer med store øyne og gaper. Er jeg inne og ser det gjennom vinduet, ja, da løper jeg ut. Min samboer skjemmes og later som han ikke kjenner meg. Det har skjedd flere ganger.

 

7. Jeg er en dårlig taper. Men, også en dårlig vinner.

 

8. Jeg er veldig svak når jeg ser filmer der noen dør. Jeg tar lett til tårer da jeg ofte lever meg inn i situasjonen.

 

9. Jeg hater å fryse. Jeg har alltid på meg gode varme sokker når jeg legger meg. Det er et MUST.

 

 

 

10. Jeg elsker å vise muskler, trene, motivere dere og konkurrere med meg selv.

 

 

Det var 10 ting om meg. Har du ønsker om flere ting jeg skal blogge om? Eller er det noe av det jeg skrev nå du vil vite mer om? Ikke nøl med å legge igjen en kommentar.

 

 

Ikke glem at du kan følge meg på min egen facebookside der jeg legger ut mine blogginnlegg. Link her.

Og min instagram, @Randiae.

 

 

#Spørsmål #Spørsmålsrunde #Meg #Høst #Hverdag #Oktober #Blogg #Inspirasjon #Fakta #Helse #Trening 

 

-Randi Annette-

 

9 kommentarer

Siste innlegg