Hjem, kjære hjem.

Det er skikkelig godt å være hjem igjen. Og i går ble det ikke helt som jeg hadde tenkt, men det er jeg utrolig glad for nå. Jeg kom hjem omtrent klokken 21.00 og jeg fikk melding om at det var fest på øya. Jeg var veldig sliten og trøtt etter en arbeidsdag og ikke minst en lang reise. Men, jeg tok turen ut og det er jeg veldig glad for. Det var live-musikk og utrolig god stemning. Jeg snakket med masse folk jeg ellers ikke har kontakt med. Å i kveld er det for min del, årets fest.

 

Skalldyrsaften.

Gårsdagen har satt sine spor, men, slik kan det fort bli for en kropp som ikke er vant med mye fest.

 

 

Ønsker dere en fortsatt fin lørdag.

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg