Velkommen inn i mitt hjem.

Jeg hadde for noen dager siden besøk av en venninne som hadde en kommentar da hun kom inn.

“Jeg prøvde å få litt hjelp med hva jeg kunne gi deg i gave som passet leiligheten din. Jeg var inne på instagram for å se om du hadde lagt ut noen interiørbilder, men der var det kun bilder av treningsklær, treningsbilder og mat. Så da måtte jeg bare finne på noe”, sa hun. Jeg fikk servietter og fine duftelys. Jeg elsker lys.

 

På bildet under ser dere et fat jeg kjøpte på Aalens og noen lys og pynt jeg hadde gjemt i en liten skuff. Så nå har jeg tatt det fram og lagt ut bilder på bloggen og min instagram. Så nå er hun sikkert fornøyd.

 

 

På veggen har jeg en stor klokke og har nylig fått hengt opp en lampe som jeg kjøpte på lampehuset. Ledningen henger litt løst enda, men skal få festet den når jeg har fått kjøpt det jeg trenger. Skal kjøpe meg en list som skjuler den.

 

 

 

En komode fra Ikea med en lysestake fra Bohus.

 

 

Å et bildet av meg og min storesøster. Bildet ble tatt for omtrent 6-7 år siden.

 

Så da min gode venn som ikke hadde sett noen interiørbilder, nå har du fått sett det.

 

 

#Interiør #hjem #Fådetfint #Leilighet #Mitthjem #Bilder #Blogg #Mote #Trend

 

 

-Randi Annette-

 

8 kommentarer

Siste innlegg