Jeg var en djevel på halloween.

Jeg skulle egentlig kle meg ut som noe helt annet enn en djevel, men jeg fant ikke kostyme mitt som jeg var sikker på hvor var. Så da måtte jeg bare være veldig kreativ å tenke ut som lurt. Det endte opp med at jeg kjøpte meg horn, hale og en sløyfe på Nille. Men, det var jo så smått så den sløyfa måtte jeg bare ta av meg utpå kvelden fordi jeg følte jeg ble kvalt. Neglene ordnet jeg også så de skulle passe. Jeg synes det ble bra jeg.

 

En rød body og en tights med tilbehør, ble mitt kostyme for kvelden.

 

 

 

 

Litt utpå kvelden fikk jeg låne en rød farge som skulle ligne på blod som rant fra munnvikene mine.

 

 

Hva kledde du deg ut som i går? Hva synes du om mitt antrekk?

 

 

 

#Halloween #November #Høst #Inspirasjon #Fest #Søndag #Trondheim #Djevel #Blogg

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Treng ikke å koste skjorta for å kle seg ut for en kveld i året. Og man kan rett og slett ta det man har i klesskapet, sånn du har gjort. Syns det ble veldig bra resultat jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg